CURS 2012-2013

Curs 2011-2012: enguany continuem amb el bloc. Ara els alumnes, també de la matèria comuna de Llengua catalana i literatura, són del grup 1r BAT A.
Durant el curs 2012-2013 els encarregats d'aquest bloc seran els alumnes de 1r Batxillerat C.


jueves, 1 de marzo de 2012

Tirant Lo Blanc

[...]-Ai, fill meu!-dugué l'emperadrriu-.En aquest món no es pot atènyer cap goig sencer. Lleva't! Vet ací l'emparador a la porta. En aquest moment la teva vida i la meva estan a les mans de Déu. I si jo no et puc parlar, ni tu a mi, perdona'm de bon cor, com jo et perdonaré a tu, que ara veig que aquest dia haurà estat el principi i el final de la meva felicitat i plaer, i el darrer terme de la teva vida i la meva.[...]




He triat aquest fragment del Tirant perquè la relació que estableixen Hipòlit i la empedratiu em sembla molt bonica i curiosa ja que ningú se l'esperaria i encara menys el final que els espera aquest dos. M'agradaria haver afegit un tros més en aquest fragment ja que em sembla que és un dels moments més àlgids de la seva relació, peró m'hagués ocupat massa.

Judit Benabarre
Antonio Canova "Amants"

No hay comentarios:

Publicar un comentario