CURS 2012-2013

Curs 2011-2012: enguany continuem amb el bloc. Ara els alumnes, també de la matèria comuna de Llengua catalana i literatura, són del grup 1r BAT A.
Durant el curs 2012-2013 els encarregats d'aquest bloc seran els alumnes de 1r Batxillerat C.


viernes, 2 de marzo de 2012

Fragment de Tirant lo Blanc

"-Tinc unes ganes terribles que pugueu satisfer el vostre desig, Tirant, i això m'obliga a servir-vos; sé que hauré de sobrepassar els límits i que em caurà una gran culpa, però, tot i això, jo crec que sou mereixedor de tal premi, i us ho dic perquè crec que ara tinc més ús de raó."

He escollit aquest fragment perquè es mostra molt bé la funció que tenia Plaerdemavida en l'obra, en unir a Tirant i a Carmesina. Fa tot el possible per complaure els desitjos de la parella, per molt arriscada que sigui la situació, i ficant en perill els seus privilegis i càrrecs.
Per tant, l'ajuda que proporciona Plaerdemavida a Tirant, seria més d'un gran amic, el qual et dona un cop de mà en els problemes que se't presenten per davant.


Iker Mongelos Amill

No hay comentarios:

Publicar un comentario