CURS 2012-2013

Curs 2011-2012: enguany continuem amb el bloc. Ara els alumnes, també de la matèria comuna de Llengua catalana i literatura, són del grup 1r BAT A.
Durant el curs 2012-2013 els encarregats d'aquest bloc seran els alumnes de 1r Batxillerat C.


domingo, 31 de octubre de 2010

Voldria tenir el meu cavaller...

Comtessa de Dia

Voldria tenir el meu cavaller
una nit, nu en els meus braços
i que ell es tingués per feliç
només que jo li fes de coixí.
Li dono el meu cor, el meu amor,
el meu judici, els meus ulls
i la meva vida.
Bell amic, amable i bo.
quan us tindré en el meu poder?
I que jagués amb vos un vespre
i que us donés un bes amorós.
Sapigueu que tindria gran desig
que us tingués en lloc del marit,
només que m'haguéssiu concedit
de fer tot això que jo voldria.

Comentari: En aquest poema de trobairitiz, la dona confessa el seu amor,el desig que té per un  home, està molt enamorada, per tant li dona fins la seva vida per què aquest l'estimi y sigui el seu marit.

MARIA SISCANU

No hay comentarios:

Publicar un comentario