CURS 2012-2013

Curs 2011-2012: enguany continuem amb el bloc. Ara els alumnes, també de la matèria comuna de Llengua catalana i literatura, són del grup 1r BAT A.
Durant el curs 2012-2013 els encarregats d'aquest bloc seran els alumnes de 1r Batxillerat C.


jueves, 25 de abril de 2013

PARAULES D'AMOR


Ella em va estimar tant...
Jo me l'estimo encara.
Plegats vam travessar
una porta tancada.

Ella, com us ho podré dir,
era tot el meu món llavors
quan en la llar cremàvem
només paraules d'amor...

Paraules d'amor senzilles i tendres.
No en sabíem més, teníem quinze anys.
No havíem tingut massa temps per aprendre'n,
tot just despertàvem del son dels infants.

En teníem prou amb tres frases fetes
que havíem après d'antics comediants.
D'històries d'amor, somnis de poetes,
no en sabíem més, teníem quinze anys...

Ella qui sap on és,
ella qui sap on para.
La vaig perdre i mai més
he tornat a trobar-la.

Però sovint en fer-se fosc,
de lluny m'arriba una cançó.
Velles notes, vells acords,
velles paraules d'amor…

Joan Manuel Serrat


Hem escollit aquesta cançó de Joan Manuel Serrat perquè és molt romàntica, sentimental i bonica. Ens parla sobre un amor durant la juventut d'un noi que estava molt enamorat d'una noia, i la noia d'ell. Però malauradament un dia la noia va marxar per sempre. 
Hem trobat molt adequada aquesta cançó per un dia   com el de St. Jordi, ja que és el dia dels enamorats a Catalunya.



Guillem Guasch
Albert Barraso

No hay comentarios:

Publicar un comentario