CURS 2012-2013

Curs 2011-2012: enguany continuem amb el bloc. Ara els alumnes, també de la matèria comuna de Llengua catalana i literatura, són del grup 1r BAT A.
Durant el curs 2012-2013 els encarregats d'aquest bloc seran els alumnes de 1r Batxillerat C.


martes, 23 de abril de 2013

                            Un dia una mica diferent

Avui m'he despertat com  un dia qualsevol amb preocupacions,ni tan sols recordo quin dia és, últimament  les coses no hem surten del tot bé.
Si  no m' afanyo arribaré tard, avui a l' institut tothom parla de roses i de llibres, semblava que tothom s'ha tornat boig, o jo estic tan immersa en el meu món que no entenc res, de totes formes no ho comprenia.
Per acabar-ho d' adobar he hagut de sortir tard perquè la professora volia parlar amb mi sore les meves notes i això ha fet que m'acabes d'ensorrar, no hi havia ningú pel passadís, això creia fins el moment que he pogut distingir la figura d'un company, s'ha acostat; sembla que porta algun objecte a la mà, mig amagat a l'esquena, tímidament m’ ho mostra i hem diu: feliç dia de sant Jordi, m’he quedat de pedra i sense paraules i  li he contestat: gràcies m' has alegrat el dia.
Ariadna Peris
 


No hay comentarios:

Publicar un comentario