CURS 2012-2013

Curs 2011-2012: enguany continuem amb el bloc. Ara els alumnes, també de la matèria comuna de Llengua catalana i literatura, són del grup 1r BAT A.
Durant el curs 2012-2013 els encarregats d'aquest bloc seran els alumnes de 1r Batxillerat C.


lunes, 22 de abril de 2013



Amor, em plau la teva veu tan fina...


Amor, em plau la teva veu tan fina
i el teu mirar sorprès, interrogant,
quan la tendra duresa de la sina
m’endolceix la duresa de les mans.


Em plau saber-te vora meu, quieta,
i llegir-te en els llavis el desig,
i veure’t tremolosa, insatisfeta,
si malmet el silenci algun trepig.


Perquè un gust nou, que encisa i que perdura,
s’ha arrecerat al teu posat incert
i ets picant com la fruita poc madura
quan jugues amb els ulls a no ser pura
amb els ulls tan intensament oberts.



Miquel Martí i Pol 









El dia de Sant Jordi, també es fan poemes d'amor dedicats a les mares, dones, filles, amics encara que aquest dia es caracteritzi per la famosa rosa regalada a l'enamorada i el llibre a l'enamorat.

Miquel Martí i Pol, és l'autor d'un dels llibres poètics més venuts de la literatura catalana, Estimada Marta (1978), en el que està inclòs aquest poema.

Aquest text està dedicat a la seva dóna Dolors Feixas, en el que manifesta el seu amor per ella tot al llarg del poema.


                                                                                                             Mario Mateo
                                                                                                             Àlex Ubach



No hay comentarios:

Publicar un comentario