CURS 2012-2013

Curs 2011-2012: enguany continuem amb el bloc. Ara els alumnes, també de la matèria comuna de Llengua catalana i literatura, són del grup 1r BAT A.
Durant el curs 2012-2013 els encarregats d'aquest bloc seran els alumnes de 1r Batxillerat C.


lunes, 23 de abril de 2012

EL NOSTRE PAISATGE

Sentada sota la copa d'un arbre immens que em proporciona una gran ombra, em permet veure el paisatge amb més tranquilitat. Entre els peus tinc sorra quasi bé  blanca, que em transmet seguretat. Em quedo amb la mirada perduda mirant al cel blau, per fi puc descansar, se'm queda la ment en blanc fins que em ve una ventada que fa que les fulles dels arbres que tinc al davant es moguin, és aleshores quan em fixo amb els arbres que tinc al voltant, retorno a la realitat. Avellaners...arbres amb els quals no m'havia fixat fins ara, però gràcies a l'harmonia que creen les muntanyes del fons, me'n adono que aquests arbres porten escrit tant el present com el futur. Avellaners...que haig de dir-ne d'ells, l'arbre de la nostra terra, el que crea el nostre fruit. 
Anna Boqué Ciurana 
   

No hay comentarios:

Publicar un comentario